https://www.instagram.com/iranpitbull
https://telegram.me/Iranpitbull1
خصوصیات ظاهری : قد پیتبول بالغ بعد از رشد کامل از زمین تا جدوگاه (سرشانه، کتف) بین 43 تا 55 (بعضا ممکنه 2 3 سانت بلند تر هم بشه ولی پیتبول اصیل نباید خیلی قد بلند باشه)
وزن پیتبول معمولا بین 15 تا 30 کیلو متغیره بسته به جنسیت ، خط خونی و نوع رژیم غذایی.
پیتبول ها می تونن هر رنگی داشته باشن غیر از رنگ بلو (خاکستری) که 100 درصد نشون دهنده ناخالصیه ولی هر رنگ دیگه ای می تونه داشته باشه، ابلغ، مشکی، قهوه ای، تک رنگ، دورنگ. و بلک نوز، ردنوز بودن یا نبودن هیچی ربطی به اصالت یا کیفیت یک پیت بول نداره.
Instagram: IRANPITBULL
https://telegram.me/Iranpitbull1
اگه دنبال خرید توله پیتبول اصیل می گردید باید پدر و مادرشو ببینید و از پرورش دهنده معتبر و با سابقه خرید کنید. پدر و مادر توله نمائی از آینده اون توله به شما نشون میده.

خصوصیات رفتاری : پیتبول ها فقط برای جنگ اصلاح نژاد شدن و رابطشون با هر موجود زنده دیگه ای غیر از انسان به شدت بده و به هیچ وجه نمی شه یه پیتبول رو با هر حیوون دیگه ای نگه داشت. (مگر در شرایط خاص)
Instagram: IRANPITBULL
https://telegram.me/Iranpitbull1
پیت بول استعداد سگ گارد هم داره منتها باید آموزش لازم رو ببینه که کار مربیه با تجربه است. معمولا رابطشون با ادم ها و اعضای خانواده به شدت مهربون و با محبته و تحت هیچ شرایطی امکان نداره به صاحبشون یا اعضای خونه حمله کنن و حرفایی که در موردش شنیده می شه شایعات بی پایه و اساسی هستش که صرفا بخاطر عدم شناخت کامل این نژاد و اشتباه گرفتنش با نژادهای مشابه به پیتبول نشر پیدا کرده.

پیتبول ها رو به راحتی می شه تو اپارتمان نگه داشت چون سگای کم صدایی هستن و به ندرت صدا می کنن و ریزش موی کمی هم دارن اما باید انرژیشون با روزی حداقل نیم ساعت فعالیت و بازی خالی بشه.
Instagram: IRANPITBULL
https://telegram.me/Iranpitbull1
برای رژیم غذایی بهترین انتخاب گوشت و اعضای بدن مرغ + گوشت قرمز + غذای خشک به عنوان مکمل و استفاده از ویتامین هاست.

در مورد مسایل دیگه مثل اموزش دستشویی و اموزش های دیگه باید از مربی کمک بگیرید و این مسائل تخصص یه پرورش دهنده نیست.
در صورت تمایل به آموزس و تربیت از طرف باشگاه ایران پیتبول با هماهنگی و معرفی نامه به یکی از بهترین اساتید تربیت سگ ایران معرفی شده و از تخفیف ویژه ای نیز بهرمند خواهید شد.
https://www.instagram.com/iranpitbull
https://telegram.me/Iranpitbull1