.
یک سورپرایز و بمب جدید و بسیار عالی برای علاقمندان به پیتبول‌های خاص از بهترین خط‌خونی‌های دنیا و برترین قهرمانان تاریخ پیتبول جهان ????.
.
♦*برای کسانی که به دنبال نوه‌های قهرمان جهان در یک پرورش قدرتمند و بی نظیر هستند*♦
.
IRANPITBULL’S DRACUL GT (Son Of Golden King’s GrCh “KID” 6xW 2x D.O.Y)
X
IRANPITBULL’S HIVA 1xW 12mins (IRANPITBULL’S REMBO GT  X  IRANPITBULL’S ONYX GT)
برای سومین و شاید تا مدت طولانی آخرین جفتگیری “دراکول” پسر قهرمان جهان گرندچمپیون “کید” در ایران اینبار با “هیوا” یکی از بهترین و قویترین ماده‌های مجموعه از نسل “انیکس و رمبو” که میشه به جرات گفت قویترین و بزرگترین پرورش پیتبول تاکنون در ایران هستش (در کنار پرورش انیکس و وایپر با این تفاوت که هیوا 1xW هستش?????.)
.
یک پرورش بسیار ارزشمند که تلفیقی از قدرتمندترین خط‌خونی‌های مجموعه ما در این سالهاست ????? پرورشی که تضمین کننده‌ی آینده‌ی باشگاه ایران پیتبول و رضایت تمام علاقمندان پیتبول های اصیل در ایران اما در سطح جهانی خواهد بود?
امیدواریم با دنیا اومدن این توله‌های استثنایی بار دیگر بتوانیم قدمی بزرگ در پیشبرد کیفیت و نسل پیتبول های اصیل (Game)در ایران برداریم?? .
توجه:
۱: تاریخ دنیا آمدن توله‌ها بین دهم تا پانزدهم تیرماه خواهد بود و علاقمندان میتونن با توجه به اینکه محدودیت در فروش خواهیم داشت از همین الان برای پیش خرید اقدام کنند و از این فرصت طلایی شاید برای آخرین بار استفاده کنن و از پسر قهرمان جهان یعنی دراکول در ایران توله داشته باشن?.
.
۲: قیمت توله‌ها با توجه به شجره‌ی قوی و استثنایی والدین در نظر گرفته شده پس لطفا فقط کسانی که خریدار واقعی هستند و از ارزش این جفتگیری و نسل‌های مجموعه ما و عقبه‌ی این مولدین اطلاع دارند تماس بگیرن.?.
.
۳:توله‌ها علاوه بر سرتیفیکیت و میکروچیپ باشگاه ایران پیتبول، با لینک پدیگری آنلاین (شجره‌ی معتبر جهانی) تقدیم خواهد شد.?.
.
نکته: پرورش قبلی دراکول با وایپر بود که یک نر کلا دنیا اومد که به اولین نفری که پیش خرید کرده بود تعلق گرفت و با توجه به اینکه ایشون از قبل پیس خرید کردند ما تقدیمشون کردیم و حتی واسه خودمون هم نموند?.
.
“ایران پیت بول” اولین و قویترین دارنده‌ی پیتبول های واقعی (Game) با شجره‌ی معتبر در ایران”.
.
?سایت باشگاه ایران پیتبول:?
WWW.IRANPITBULL.COM .
?کانال باشگاه ایران پیتبول:?
Telegram.me/IRANPITBULL1
?ارتباط و تماس:?
09359889488
@IRANPITBULL
#pitbulliran #iranpitbull #gamedog