(

(IRANPITBULL’S Dracul (GT) X IRANPITBULL’S Hiva (1xW
3Male
2Female
Not For Sale

خب توله‌های دراکول و هیوا هم به سلامتی در تاریخ یازدهم تیر (سه روز پیش) دنیا اومدن.
نکته قابل عرض اینکه هم بخاطر کم بودن تعداد توله ها (پنج عدد که سه‌تا نر و دوتا ماده هستند) و هم بخاطر اینکه آخرین جفتگیری دراکول در ایران بود و فعلا تا چند سال هیچ برنامه‌ای واسه جفت زدن دراکول در ایران نداریم، دیگه از این توله‌ها فروش نخواهیم داشت و فقط یک نر که به یکی از دوستان خوب و خوش‌شانس و البته زرنگمون ? که از قبل پیش خرید کردن تقدیم خواهیم کرد?❤.
.
نکته: این دوستمون سری قبل هم‌از توله‌های دراکول و وایپر به عنوان نفر اول قبل از دنیا اومدن خریدشو ثبت کرد و وقتی تنها یک نر به دنیا اومد طبق قرارداد صاحب اون یک نر هم ایشون شدن و برای خود ما چیزی نموند ?.
.
اینبار هم ایشون قبل از دنیا اومدن با زرنگی و البته اعتمادی که به ما داشتن یک نر پیش خرید کردن که الان هم فقط به ایشون بخاطر پیش خرید کردنشون یک توله نر تقدیم میشه و مابقی توله‌ها فروشی نیستن. ?
اعتماد ایشون نسبت به ما و البته هوشمندیشون باعث شد که یکی از دو نفری تو ایران باشن که غیر از ما توله‌ی نر از پسر قهرمان جهان یعنی “دراکول” رو دارن. حالا توله‌های این عزیزان ارزشمندتر میشه و باید بیشتر قدرشون رو بدونن چون که دیگه دراکول رو فعلا تا چندسال جفت نخواهیم زد و خاص بودن توله‌های این عزیزان چندبرابر میشه?‍♂??.
.
خیلی وقتها شاید راحت در دسترس بودن یکسری چیزا باعث بشه ارزش و قدرشونو رو ندونیم و فکر‌کنیم که همیشه هستن و هروقت دستمون رو دراز کنیم به دستشون میاریم? ولی این تفکر اشتباهه و ما هم تلاش میکنیم تا ارزش و خاص و کمیاب بودن این نسل همچنان در دنیا حفظ بشه تا به هزینه‌ها و زحمت‌هایی که کشیده شده احترام گذاشته باشیم.
دیگه وقتشه برای داشتن چیزای ارزشمند بیشتر تلاش و هزینه کرد ?❤.
.
“ایران پیت بول” اولین و قویترین دارنده‌ی پیتبول های واقعی (Game) با شجره‌ی معتبر در ایران”.
.
?سایت باشگاه ایران پیتبول:?
WWW.IRANPITBULL.COM .
?کانال باشگاه ایران پیتبول:?
Telegram.me/IRANPITBULL1
?ارتباط و تماس:?
09359889488
@IRANPITBULL

#pitbulliran #iranpitbull #gamedog