.
IRANPITBULL’S DRACUL (SON OF GR CH KID 6XW) X IRANPITBULL’S ONYX
این هم بزرگترین و قویترین پرورش تاریخ پیت‌بول ایران ??✔
♣️ خط‌خونی قهرمان جهان ♣️
نوه‌های قهرمان جهان برای اولین بار در کشور ????
جفتگیری و به دنیا آمدن فرزندان دراکول (پسر قهرمان جهان گرند چمپیون کید???) و انیکس بهترین ماده‌ پیت‌بول ایران ????
.
*مهر تائید دیگری بر بهترین و قویترین بودن باشگاه ایران پیت بول (اولین و تنها باشگاه دارنده‌ی پیتبول های شجره‌دار در کشور)* با افتخار بسیار زیاد به خود میبالیم که پس از مدت‌ها تلاش، زحمت و صرف هزینه و وارد کردن توله‌هایی از بهترین و قویترین خط‌خونی های دنیا و همچنین فرزندان و نوه‌های قهرمانان مطرح تاریخ پیت‌بول جهان برای اولین بار در ایران اینبار توانستیم با پرورش قویترین و بالاترین سطح کیفی کشور انقلاب تازه‌ای در این زمینه رقم بزنیم تا با بالا بردن توقعات علاقمندان از پیت‌بول های پرورش کشور به حد جهانی از این پس کمتر شاهد پرورش توله‌ی بی کیفیت و بی اصل و نسب توسط افراد سودجو باشیم. همانگونه که بارها با پرورش خط‌خونی های تمام عیار خود تمام تلاشمان را در این زمینه برای مبارزه با اینگونه افراد به کار بسته‌ایم.
برای علاقمندان و افراد خاص پسند که همیشه به دنبال بهترین ها هستند اینبار بهترین فرصت در اختیار آنهاست، آنهایی که بارها و بارها با تماس های مکرر دنبال توله‌های انیکس بوده و هستند تا ما به احترام آنها انیکس را با لایق‌ترین نر ایران جفت بزنیم??? ????????
نهایتا دو قلاده از توله‌های انیکس و دراکول تحت شرایط خاص و صرفا به افراد دارای شرایط ایده‌آل و مناسب فروخته خواهد شد ?
توجه: قیمت فروش این دو قلاده به هیچ وجه پائین و قابل قیاس با قیمت‌های داخلی نخواهد بود.
خواهشمندیم فقط افرادی که توانایی و شرایط ایده‌آل برای داشتن نوه‌های قهرمان جهان را دارا هستند تماس بگیرند.?❤
.
برای اطلاع از قیمت و خرید با شماره های
0935 277 8397 _ 0935 988 9488
تماس بگیرید.

WWW.IRANPITBULL.COM
. “ایران پیت بول تخصصی‌ترین باشگاه پرورش و تنها باشگاه دارنده‌ی امریکن پیت بول های خط خونی GAME,ADBA و شجره‌دار در ایران”

#apbt #pitbull #americanpitbull #gamedog #adba #iranpitbull #pitbulliran #onyx #sportdog #pet #dog #sag #پیتبول_تریر #پیتبول #سگ #سگ_گارد #پتشاپ #پیت_بول #امریکن_پیتبول #ایران_پیتبول #gsd #gsdpuppy #ژرمن_شپرد #instagood #picoftheday #likeitupp #gamebreed #گیم_داگ #ردنوز #rednose