Tornado X Fandogh

New Top Breeding
Real APBT
Great Grandchildren GrCh “KID”
25% Dracul Blood
25% ONYX
.

خب اینم یه پرورش توپ دیگه از نسل دراکول و انیکس که خیلی از دوستان میخواستن داشته باشن ولی با قیمت خیلی مناسب ??. این پرورش هم از نظر استایل و استعداد بدنی بسیار در سطح بالایی قرار داره و هم از نظر خط‌خونی و ذات واقعی پیتبول ??.
.
جفتگیری “تورنادو” پسرِ دراکول و نوه‌ی قهرمان جهان گرندچمپیون “کید” از یکی از بهترین و قویترین لاین‌های دنیا با “فندق” نوه‌ی هانا مولد جدید مجموعه که توله‌های سری قبلش رو دیدیم که چقدر زیبا هستن.???
توله‌هایی که در این پرورش بسیار قوی و استثنایی به دنیا میان %25 خون دراکول و %25 خون انیکس رو خواهند داشت و توله‌های تمام عیاری رو به علاقمندان پیتبول های واقعی و اصیل خواهد داد.???
.

دوستانی که تمایل به داشتن توله از این بلادلاین بسیار قوی دارن با توجه به محدود بودن تعداد پیش فروش میتونن از همین الان برای پیش‌خرید اقدام کنن تا هم از تخفیف پیش‌فروش بهره‌مند بشن و هم از الویت حق انتخاب. بدیهی‌است الویت حق انتخاب با دوستانی هستش که زودتر اقدام میکنن.?❤
.
امیدواریم با دنیا اومدن این توله‌های استثنایی بار دیگر بتوانیم قدمی بزرگ در پیشبرد کیفیت و نسل پیتبول های اصیل (Game)در ایران برداریم??.
.
. .
“ایران پیت بول” اولین و قویترین دارنده‌ی پیتبول های واقعی (Game) با شجره‌ی معتبر در ایران”.
.
?سایت باشگاه ایران پیتبول:?
WWW.IRANPITBULL.COM .
?کانال باشگاه ایران پیتبول:?
@IRANPITBULL1
?ارتباط و تماس:?
09359889488
@IRANPITBULL
.
“ایران پیت بول” اولین و قویترین دارنده‌ی پیتبول های واقعی (Game) با شجره‌ی معتبر در ایران”.
.
?سایت باشگاه ایران پیتبول:?
WWW.IRANPITBULL.COM .